Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Η λέξη Σ'ΑΓΑΠΩ έτσι όπως την νιώθω εγώ

Μία τέτοια λέξη δύσκολα την αισθάνεσαι,δύσκολα τη λες και δύσκολα την ξεχνάς.Μέσα στα μάτια σου έβλεπα εμένα.Ήθελα να μου μιλάς συνέχεια για να ηρεμήσω μέσα μου όταν όλα δεν είχαν νόημα.Είχες τον τρόπο να σου θυμώσω αλλά να το ξέχασω το ίδιο λεπτό.Πρώτα σκεφτόμουν εσένα και μετά εμένα.Είχες δύο καρδίες.Σου έδωσα και την δικιά μου για να αντέξεις να μην με αφήσεις,μάλλον έπρεπε να είχα άλλη μία.Δεν κράτησα τίποτα για εμένα σου τα έδωσα όλα,μα πάνω από όλα έδωσα τον ίδιο μου τον εαυτό.Δεν ξέρω αν έκανα λάθος,το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα το μετανιώσω.Τώρα σου δίνω πίσω αυτά που σου πήρα..δεν θέλω να σου λείψει τίποτα δεν θα είμαι αιτία εγώ.Πολλές φορές σε βλέπω μπροστά μου..σε ακούω μέσα στη σιωπή..σε νιώθω μέσα στην αγκαλιά μου.Μα τι έχω πάθει;;Μετά από όλα αυτά θέλεις να σε αφήσω;;Θέλεις να φύγω μακριά σου να μην υπάρχω πια για εσένα;;Μα αν φύγω δεν θα ξανά γυρίσω.Μόνο μία χάρη σου ζητώ..Να προσέχεις γιατί ο κόσμος είναι κακός.Να βρεις αυτά που ψάχνεις και να αντέχεις.Όταν με αντικρίσεις μετά από καιρό να μην με κοιτάξεις σαν ξένος.Έλα να με αγκαλιάσεις να φύγει ο πόνος μακρία να μην τον νιώθεις και να μην τον νιώθω..Άγγελέ μου πες της να σε κρατάει σφιχτά να μην σε αφήσει..Φταίω και εγώ που δεν προσπάθησα αρκετά..** Σ'ΑΓΑΠΑΩ** ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ......!!!!!!! μου λείπεις..σε κρατάω κρυφά μέσα μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου