Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Φευγαλέα Ελπίδα

Γεννήθηκα σε ένα κόσμο παλιό και καλό
εκεί που η μαγεία ήταν ψέμα αληθίνο..
Με μεγάλωσαν με αγάπη και φροντίδα
δεν είχα ποτέ την μοναξιά μου για ελπίδα..
Παθαίνω μαθαίνω ζω δυνατά
μες στη ζωή πολεμώ αυτόν τον ντουνιά..
Είπα δεν θα κλάψω δεν θα λυγίσω ούτε θα σκίψω
θα κοιτάζω μπροστά και στα παλιά δεν θα γυρίσω..
Μα κάτι με γυρνάει στο χθες
και στέκομαι εκεί χωρίς να το θες..
Δυνατή θα φανώ θα κρυφτώ να μην σε δω
να μην ξεχνάς πόσο Σ'ΑΓΑΠΩ..
Μία λέξη που δύσκολα τη νιώθεις
στην είπα με όλη την ψύχη μου κιας μην το βλέπεις..
Σε κοίταξα στα μάτια και χάθηκα στο πράσινο φως τους
και αντίκρησα τον εαυτό μου καρδιά μου γίνε οδηγός τους..
Να με κρατάς όταν πάω να πέσω
αγκάλιασέ με σφιχτά να ονειρευτούμε μαζί όπως παλιά..
Άνοιξε μια χαραμάδρα την πόρτα σου να βρω
να έρθω να ανταμώσω τον Θεό και να πω ευχαριστώ..Στην καρδιά μου έχω μία φευγαλέα ελπίδα
να ανοίξω τα βλέφαρά μου και να πω είσαι εδώ σε βρήκα..
Λέω να φύγω μακριά να χαθώ στα όνειρά μου
και τώρα η μόνη ανάγκη είναι η οικογένεια μου..!!!!

2 σχόλια: