Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Χαμογελάω έχοντας μία ΚΡΥΦΗ ΕΛΠΙΔΑ..!!!!

Και πάλι εδώ θέλω να φύγω να ξεφύγω από όλα αυτά που φωνάζουν ΣΆΓΑΠΩ.Σκουπίζω ένα δάκρυ και κυλάει το άλλο στων ματιών την άκρη και οι αναμνήσεις περνούν από μπροστά μου σαν ταινία μικρού μήκους.Απλώνω το χέρι να τις διώξω να μην με σκοτώνουνε μα άδικα προσπαθώ.Αυτές επιστρέφουν σαν την ηχώ που αντιχεί στα βουνά και μόνο στο απέραντο ακούγονται.Φωνάζω έλα μα κυριαρχεί η σιωπή και η άλλη η αγάπη που σου κλείνει την πόρτα για να ανταλάξεις έστω ένα γεια.Ξεχνάω πολλές φορές πόσο σημαντικά είναι άλλα θέματα και όχι εσύ.ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και ΦΙΛΟΙ,επίτευξη στόχων,απασχόληση μυαλού.Εσύ ξεχνιέσαι με όλα αύτα συν της νέας αρχής που δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Εσύ που έλεγες ότι είμαι το άλλο σου μισό,που δεν μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου χωρίς εμένα.Τα θυμάσαι όλα αυτά;;Δεν μπόρω να πιστέψω ότι είσαι σε άλλη αγκαλιά,και να δεις που όσο περνάει ο καιρός εγώ θα ανήκω στο παρελθόν σου,θα τα σβήσεις όλα και μέτα θα είμαστε δύο ξένοι.Δεν θα υπάρχω για εσένα και ούτε εσύ για εμένα.Ξεσπάω και φωνάζω ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΜΟΥ..!!!!Να είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ..!!!!Όπως κρατάς την καρδιά σου πρωστατευμένη ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ..!!!!Δεν θα σε μισήσω ούτε θα σε κρίνω ξέρω ότι έχεις καλύτερο χαρακτήρα,έμαθα για να είμαι ήσυχη πως ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙ..!!!!Έχει έξι διαφορετικά χαμόγελα.Ένα όταν μιλάει για τα παιδικά του χρόνια.Ένα όταν μιλάει για την ΑΜΕΤΡΗΤΗ ΑΓΑΠΗ που έχει για τις γυναίκες της ζωής του,την Μητέρα του και την Αδελφή του.Ένα όταν μιλάει για τις τρέλες που έχει κάνει με τους φίλους του.Ένα που δεν φαίνεται,που μόνο όταν σωπαίνει θα το δεις να λάμπει.Ένα όταν διασκεδάζει με την ψυχή του και..Ένα  όταν με κοιτούσε.Όταν λέγαμε όλα αυτά τα παράξενα πράγματα και γελούσαμε.Αφού εγώ δεν ήμουν τόσο ικανη να τον κρατήσω ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάνε τον ΝΑ Σ'ΑΓΑΠΗΣΕΙ,δεν θέλω αυτό αλλά προφανώς είναι καλύτερα έτσι.Θα ξεφύγει από το ''ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ''..να του περάσει ο πόνος.Μόνο ΑΦΗΣΕ ΜΕ να τον δω και να του κλέψω ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ.ΑΦΗΣΕ ΜΕ να τον νιώσω έτσι όπως τον ένιωθα.ΑΦΗΣΕ ΜΕ να του δώσω και εγώ την ΑΓΑΠΗ μου για να είναι γεμάτος και να μην υποφέρει.Όταν τον βλέπεις να τον προβληματίζει κάτι μην τον πιέζεις δεν ανοίγεται εύκολα.Δώσε του χρόνο,θα μιλήσει όταν πρέπει.Έσυ να τον πάρεις αγκαλιά να χαθείται στα όνειρά σας,να ταξιδέψετε σε μέρη μακρινά με οδηγό το Σ'ΑΓΑΠΩ και σύμμαχο την ΜΑΓΕΙΑ.Εγώ θα είμαι εκεί ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ και δίπλα σε εσένα που ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΕΙ.Μόνο όταν γίνει αυτό θα φύγω μακριά.Μαζεύω τα κομμάτια μου ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ και αφήνω το παραμύθι να τελειώσει και ο εφιάλτης να χαθεί.ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΖΕΙ....!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου