Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Λόγια που θυμάμαι ακόμα

Γιατί να μην μπορώ να σε αγγίξω και τα χείλη σου να φιλήσω..
Ακούω τη φωνή σου και όλα ζωντανεύουν
με μιας και από μέσα μου δραπετεύουν..
Εκείνη που άκουγα και ξεχνούσα κάθε μου πρόβλημά μου
τώρα τι να πρωτοπάρω για παρηγοριά μου;;
Λείπεις από την αγκαλιά μου μα φέρνω στο νου τη μαγεία
των ματιών σου στη σιωπή είναι κλειδωμένη η φωνή σου
Οι στιγμές οι αναμνήσεις που έλεγες ότι δεν θες να
μ'αφήσεις ότι δεν μπορείς χωρίς εμένα και όμως με άφησες να προχωρώ στα χαμένα..
Φωτογραφίες και αφιερώσεις μου θυμίζεις πάλι
και εγώ σου φωνάζω σε έχω ανάγκη μεγάλη..
Μα γιατί στέκεσαι εκεί και βουρκώνεις σα παιδί
έλα να με βρεις να τραβήξεις αυτό το πανί..
Ξανά οι αναμνήσεις ταξιδεύουν ως εκεί να σε φυλάνε
και εγώ περιμένω εδώ να προστατευτώ να μην με τυραννάνε..
Να πεις θέλω να 'μαστε πάλι μαζί δεν με πονάει
η απόσταση εγώ θα την κάνω θρίψαλα από γυαλί..
Θα κλείσω τα βλέφαρα να σε ονειρευτώ δυνατά
να σου στέλνω τα όνειρα τα αληθινά..
Προσπαθώ να βρω τρόπους να σε ανταμώσω
την θάλασσα να σκίσω και τα κύματα πίσω να τα αφήσω..
Ψάξε πιο βαθιά και θα δεις εμάς και μία
χρυσόσκονη θα σου ανοίξει τον δρόμο για να πας..
Να ανοίξω τα φτερά μου να πετάξω ψηλά
να σε βρω ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ γιατί μαζί σου έζησα πολλά..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου